2012/02/24

ESTELLE OCH FEST

Måste bara börja med att säga att helvete vilket fint namn vår nya prinsessa fick. Estelle. Dessutom blev hon hertiginna av Östergötland, vilket grej! Aja, slutpratat om prinsessan, antar att det är en hel hög där ute som inte vill höra ett till ord om henne. Ikväll blir det After ski-fest. Börjar kvällen hos fröken Rådström som fyller nitton gamla år dagen i ära. Sedan efter lite "fuck her gently-TD", pizza, öl och jäger drar vi vidare till Puls och dansar så fult som möjligt i underställ, mössor, guldskorna och goggles. Vi får inte glömma jag-tar-tåget-till-åre-västen. Riktigt attraktiva kommer vi vara. Får se hur jag mår i morgon. Har nämligen ett försäljningstillfälle med företaget... Aja, jag ska försöka ta med mig kameran, känner på mig att det kan vara kul att dokumentera kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar