2012/01/19

RT OCH GREJER

Jag har blivit alldeles för bra vän med älskade Twitter vilket gör att uppdateringar här känns överflödiga. Jag får ur mig alla meningslösa tankar direkt och dessutom svar på dem från twitterfamiljen. Annars så rullar allting på. Skolan har dragit igång på riktigt och det ser ut att bli riktigt bra med alla kurser. Hur skulle jag klara av att ha flera timmars samhällB/historiaB/religionB utan underbara Classe? Saker och ting har tagit slut i min omgivning och andra saker har slagits ihop. Jag hade ett mål med 2012 och det var "göra det jag känner för" och med det i huvudet fick iväg ett sms som jag fnissar åt såhär i efterhand. Skulle aldrig hänt att jag tröck på "send" för några månader sen men orkar inte med människor som jag inte får ut någonting av. Det var väl ungefär det jag hade på hjärtat. Godnatt. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar