2012/01/04

2012

Nytt år nya möjligheter. Jag kommer ihåg att jag sa att 2011 är 93:ornas år. Tar tillbaka det. 2012 är vårt år. Det år allting börjar på riktigt och jag ska medge att det är blandade känslor som rusar omkring i kroppen när jag tänker på det. Lämna det trygga, Kunskapsgymnasiet. Jag tänker tillbaka på gymnasietiden som varit och det är inte många dåliga minnen jag har från just gymnasiet, men vad jag har hatat mig själv ibland. De där hest/stress-pluggkvällarna innan prov, inlämningar och redovisningar. Även fast kunskap kräver att man har bra självdisciplin är det fan inte många som har det, och det är så jävla skönt, vi vet att vi klarar oss i alla fall. Men hur ska vi klara oss utan Avni som har kolla på allt och alla, stora arenan som fylls av alla treor flera dagar i veckan, oliverna som räddar hela lunchen och alla härliga elever plus lärare? Det har jag inte svar på än. Jag vill inte hoppa ut från fågelboet. Jag är inte riktigt klar än..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar