2012/03/27

MENINGSLÖSA ORD.

Det har varit tomt här ett tag och jag förstår inte varför ni går in dag efter dag för att läsa några meningslösa meningar. Har i alla fall varit i mitt vinterparadis en vecka och jag har aldrig varit med om sånt dåligt väder i fjällen någonsin. Backarna borde jag egentligen inte prata om då de var så jävla kassa. Mjuk puckelpist i nästan varenda backe. Party i låren. Annars var det en kanonvecka som vanligt och vi träffade trevligt folk, vissa lite för trevliga, eller äckliga, det beror på hur man ser på det. Men champagne från 30plus:are på after skin säger väl ganska mycket. Äckliga människor. Djur i bur, blir inte svårare än vad man gör det och 19.2 är ord/meningar som alltid kommer påminna mig om Åre 2012. Underbara Åre. Vi säger så, så länge. God natt!

1 kommentar: